-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Київська область, смт. Іванків, вул. Толочина, 28 (Код згідно ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 304 154.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 304.15 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 304.15 UAH
Номер:
fe5ebbc2f9914212a71a7bfb4302883e
Внутрішній номер закупівлі:
3657981
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-08-07-000750-c
Замовник:
Фонд комунального майна Іванківського району
×
-
Код ЄДРПОУ:
34842713
-
Адреса:
07201, Україна, Київська область, селище міського типу Іванків, вулиця І.Проскури7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Мусієнко Олена Володимирівна +380459151537 fondmayna@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
4 304 154.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
4 304.15 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
17 400.00 UAH
Період уточнення:
07.08.2019 18:09 - 13.08.2019 09:00
Період прийому пропозицій:
07.08.2019 18:09 - 23.08.2019 09:00
Аукціон:
27.08.2019 12:20 - 27.08.2019 12:47
Період кваліфікації:
27.08.2019 12:47 - 28.08.2019 15:16
Період завантаження договору:
27.08.2019 12:47 - 16.09.2019 12:47
Умови оплати:
виконання робіт - 30%
- Подіявиконання робіт
- ОписIV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі № КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт щомісячно. 4.2. Генпідрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи, які обов’язково повинні бути письмово узгоджені представником балансоутримувача і подає їх для підписання Замовнику. 4.3.Замовник зобов'язаний підписати подані Генпідрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником при наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника 4.4. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. 4.5. Вартість договірної ціни визначається у порядку, визначеному Державними будівельними нормами. 4.6.Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету _______. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженим Сторонами календарним графіком виконання робіт та фінансування будівництва. 4.7. Замовник має право уточнити план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт. Одночасно із уточненням плану фінансування Сторони внесуть зміни в інші умови Договору. 4.8. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Замовник перераховує Генпідряднику аванс у сумі ____________________ (що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін до 3 місяців. Згідно Постанови КМУ №117 від 23.047.2014 року (зі змінами) – попередня оплата за капітальними видатками, які здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, перераховується замовником на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я виконавця в органах казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором. 4.9. У разі невиконання договірних зобов'язань протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів, застосовуються штрафні санкції не нижче облікової ставки НБУ. При розірванні договору сума перерахованого авансу, або придбані за ці кошти матеріали, вироби, конструкції на цей об'єкт, повертаються Замовнику.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 календарні дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписIV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі № КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт щомісячно. 4.2. Генпідрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи, які обов’язково повинні бути письмово узгоджені представником балансоутримувача і подає їх для підписання Замовнику. 4.3.Замовник зобов'язаний підписати подані Генпідрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником при наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника 4.4. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. 4.5. Вартість договірної ціни визначається у порядку, визначеному Державними будівельними нормами. 4.6.Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету _______. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженим Сторонами календарним графіком виконання робіт та фінансування будівництва. 4.7. Замовник має право уточнити план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт. Одночасно із уточненням плану фінансування Сторони внесуть зміни в інші умови Договору. 4.8. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Замовник перераховує Генпідряднику аванс у сумі ____________________ (що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін до 3 місяців. Згідно Постанови КМУ №117 від 23.047.2014 року (зі змінами) – попередня оплата за капітальними видатками, які здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, перераховується замовником на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я виконавця в органах казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором. 4.9. У разі невиконання договірних зобов'язань протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів, застосовуються штрафні санкції не нижче облікової ставки НБУ. При розірванні договору сума перерахованого авансу, або придбані за ці кошти матеріали, вироби, конструкції на цей об'єкт, повертаються Замовнику.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Київська область, смт. Іванків, вул. Толочина, 28 (Код згідно ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2019
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Будівельне управління № 39"
Оскарження: 27.08.2019 12:47 - 08.09.2019 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39118771
-
Контактна особа:
Велічко Микола Миколайович +380678306499 su-39_kgs-6@ukr.net
-
Адреса:
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Якутська, будинок, 12
Оскарження: 27.08.2019 12:47 - 08.09.2019 00:00
Початкова пропозиція
4 121 719.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 121 719.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.08.2019 15:16
Документи
15
Скарги
1
ТОВ БК Будцентр
×
-
Код ЄДРПОУ:
41391461
-
Контактна особа:
Грек Сергій Феліксович +380967417151 bkbudzentre@ukr.net
-
Адреса:
01015, Україна, м. Київ, Київ, Лейпцізька, буд 5, літ А, офіс 4/1
Початкова пропозиція
4 209 883.62 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 209 883.62 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
13
Скарги
0
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20003226
-
Контактна особа:
Сергій Осиковий +380986051201 sbusbu@ukr.net
-
Адреса:
02081, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПРИЧАЛЬНА, будинок 5-А
Початкова пропозиція
4 242 015.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 242 015.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
412b38babe4a4092a6fae17e52487d72
Ідентифікатор договору:
UA-2019-08-07-000750-c-c1
Постачальник:
ТОВ "Будівельне управління № 39"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39118771
-
Контактна особа:
Велічко Микола Миколайович +380678306499 su-39_kgs-6@ukr.net
-
Адреса:
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Якутська, будинок, 12
Номер договору:
1009/1
Сума договору:
4 121 520.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
3 434 600.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
11.09.2019 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання:
11.09.2019 00:00
Статус:
Виконаний