• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські та господарські товари (11 позицій зазначені в окремому файлі)

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (9 позицій зазначені в окремому файлі).

Завершена

5 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50.00 UAH
Номер: eb8db0434fb246f08d8182b06796e28e
Внутрішній номер закупівлі: 3645471
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-05-000555-b   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com http://kievexpert.com/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 200.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50.00 UAH
Період уточнення: 05.08.2019 11:14 - 07.08.2019 17:00
Період прийому пропозицій: 07.08.2019 17:00 - 09.08.2019 16:00
Аукціон: 12.08.2019 14:32 - 12.08.2019 15:05
Період кваліфікації: 12.08.2019 15:05 - 13.08.2019 13:25
Період завантаження договору: 12.08.2019 15:05 - 01.09.2019 15:05

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські та господарські товари (11 позицій зазначені в окремому файлі)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 15.08.2019 - 23.08.2019
Місце постачання 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Оскарження: 12.08.2019 15:05 - 15.08.2019 13:25
Початкова пропозиція 3 367.44 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 249.72 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.08.2019 13:25
Документи 23
Скарги 0
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 4 420.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Початкова пропозиція 4 036.37 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 036.37 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 12
Скарги 0
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 5 188.01 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 188.01 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0

Контракти

Номер: 8e32a0a8b4dd4f5aa4954eb4155786fe
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-05-000555-b-a1
Постачальник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Номер договору: 16/08-19
Сума договору: 3 249.72 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 708.10 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання: 16.08.2019 09:00
Статус:
Підписаний
pdf
2019 Рішення 23 Договір ТОВ Екопром Сістем.pdf