• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські та господарські товари (11 позицій зазначені в окремому файлі)

16/08-19

3 249.72 UAH з ПДВ
Номер: 8e32a0a8b4dd4f5aa4954eb4155786fe
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-05-000555-b-a1
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Постачальник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: 16/08-19
Номер договору: 16/08-19
Дата підписання: 16.08.2019 09:00
Період дії договору: 16.08.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 3 249.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 541.62 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські та господарські товари (11 позицій зазначені в окремому файлі)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 15.08.2019 - 23.08.2019
Місце постачання 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті