• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари : 1.скотч широкий 50мм.-43шт., 2.скотч середній 25 мм.-6шт., 3.скотч малий 10 мм.-17шт., 4.скоби № 24/6 (BUROMAX)-269шт., 5.скоби №10 (BUROMAX)-34шт., 6.папка на зав’язках (картон)-130шт., 7.штемпельна фарба (TRODAT)-10шт., 8.клей ПВА 250 мл (SKIPER)-47шт., 9.клей-олівець 35г (BUROMAX)-99шт., 10.маркер чорний (SKIPER)-18шт., 11.маркер кольоровий (червоний, жовтий, зелений)( SKIPER)-58шт., 12.коректор-ручка (SKIPER)-74шт., 13.швидкозшивач пластиковий-108шт., 14.скрепки 28мм (BUROMAX)-48шт., 15.скрепки 50 мм (BUROMAX)-4шт., 16.папір для нотаток білий 85х85х400 -6шт., 17.біндери великі №51 (BUROMAX)-49шт., 18.біндери середні №32 (BUROMAX)-10шт., 19.індекси кольорові (BUROMAX)-10шт., 20.дирокол (BUROMAX)-5шт., 21.степлер 24 (BUROMAX)-10шт., 22.нитки для зшивання справ (катушка 170 гр, поліефірна)-7шт., 23.голка велика 15см-1шт., 24.шило-голка 11см-1шт., 25.кольоровий папір для нотаток (липка стрічка по краю)-7шт., 26.папка А4 вітальна адреса-10шт., 27.лоток для паперу горизонтальний 3-х ярусний (пластик)-3шт. Доставка товару за рахунок постачальника на адресу: місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7, каб. 1301. Оплата здійснюється після доставки товару. До пропозиції додати : установчі документи, проект договору.

Канцелярські товари : 1.скотч широкий 50мм.-43шт., 2.скотч середній 25 мм.-6шт., 3.скотч малий 10 мм.-17шт., 4.скоби № 24/6 (BUROMAX)-269шт., 5.скоби №10 (BUROMAX)-34шт., 6.папка на зав’язках (картон)-130шт., 7.штемпельна фарба (TRODAT)-10шт., 8.клей ПВА 250 мл (SKIPER)-47шт., 9.клей-олівець 35г (BUROMAX)-99шт., 10.маркер чорний (SKIPER)-18шт., 11.маркер кольоровий (червоний, жовтий, зелений)( SKIPER)-58шт., 12.коректор-ручка (SKIPER)-74шт., 13.швидкозшивач пластиковий-108шт., 14.скрепки 28мм (BUROMAX)-48шт., 15.скрепки 50 мм (BUROMAX)-4шт., 16.папір для нотаток білий 85х85х400 -6шт., 17.біндери великі №51 (BUROMAX)-49шт., 18.біндери середні №32 (BUROMAX)-10шт., 19.індекси кольорові (BUROMAX)-10шт., 20.дирокол (BUROMAX)-5шт., 21.степлер 24 (BUROMAX)-10шт., 22.нитки для зшивання справ (катушка 170 гр, поліефірна)-7шт., 23.голка велика 15см-1шт., 24.шило-голка 11см-1шт., 25.кольоровий папір для нотаток (липка стрічка по краю)-7шт., 26.папка А4 вітальна адреса-10шт., 27.лоток для паперу горизонтальний 3-х ярусний (пластик)-3шт. Доставка товару за рахунок постачальника на адресу: місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7, каб. 1301. Оплата здійснюється після доставки товару. До пропозиції додати : установчі документи, проект договору.

Завершена

9 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49.00 UAH
Номер: 729721508100432abc07af5c234c7fd6
Внутрішній номер закупівлі: 333247
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-02-000355-c   
Замовник: Пенсійний фонд України в місті Вінниці
Контактна особа: Лоба Алла Петрівна +380432660678 vinnitsya@pfu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдяАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 9 800.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 49.00 UAH
Період уточнення: 02.11.2016 16:06 - 05.11.2016 16:11
Період прийому пропозицій: 05.11.2016 16:11 - 08.11.2016 16:11
Аукціон: 09.11.2016 15:07 - 09.11.2016 15:46
Період кваліфікації: 09.11.2016 15:46 - 11.11.2016 16:29
Період завантаження договору: 11.11.2016 16:26 - 01.12.2016 16:26

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари : 1.скотч широкий 50мм.-43шт., 2.скотч середній 25 мм.-6шт., 3.скотч малий 10 мм.-17шт., 4.скоби № 24/6 (BUROMAX)-269шт., 5.скоби №10 (BUROMAX)-34шт., 6.папка на зав’язках (картон)-130шт., 7.штемпельна фарба (TRODAT)-10шт., 8.клей ПВА 250 мл (SKIPER)-47шт., 9.клей-олівець 35г (BUROMAX)-99шт., 10.маркер чорний (SKIPER)-18шт., 11.маркер кольоровий (червоний, жовтий, зелений)( SKIPER)-58шт., 12.коректор-ручка (SKIPER)-74шт., 13.швидкозшивач пластиковий-108шт., 14.скрепки 28мм (BUROMAX)-48шт., 15.скрепки 50 мм (BUROMAX)-4шт., 16.папір для нотаток білий 85х85х400 -6шт., 17.біндери великі №51 (BUROMAX)-49шт., 18.біндери середні №32 (BUROMAX)-10шт., 19.індекси кольорові (BUROMAX)-10шт., 20.дирокол (BUROMAX)-5шт., 21.степлер 24 (BUROMAX)-10шт., 22.нитки для зшивання справ (катушка 170 гр, поліефірна)-7шт., 23.голка велика 15см-1шт., 24.шило-голка 11см-1шт., 25.кольоровий папір для нотаток (липка стрічка по краю)-7шт., 26.папка А4 вітальна адреса-10шт., 27.лоток для паперу горизонтальний 3-х ярусний (пластик)-3шт. Доставка товару за рахунок постачальника на адресу: місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7, каб. 1301. Оплата здійснюється після доставки товару. До пропозиції додати : установчі документи, проект договору.
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 27 лот
Період постачання 14.11.2016 - 21.11.2016
Місце постачання 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,7 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Оскарження: 09.11.2016 15:46 - 15.11.2016 16:26
Початкова пропозиція 6 376.57 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 099.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
11.11.2016 16:26
Документи 10
Скарги 1
ФОП "Ратушна Вікторія Володимирівна"

Оскарження: 11.11.2016 16:26 - 15.11.2016 16:29
Початкова пропозиція 6 519.22 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.11.2016 16:29
Документи 4
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 9 760.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 375.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 1
Скарги 0
ПП КУЛЬТТОВАРИ-ВІННИЦЯ
Початкова пропозиція 7 166.51 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 166.51 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0
ФОП "БУРДИГА ТАРАС СЕРГІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 7 666.42 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 666.42 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 4d8e585613be4893bf1076b2655ddc5c
Ідентифікатор договору: UA-2016-11-02-000355-c-b1
Постачальник: ФОП "Ратушна Вікторія Володимирівна"
Номер договору: 61/16
Сума договору: 6 100.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.11.2016 23:59 - 31.12.2016 23:59
Дата підписання: 22.11.2016 23:59
Статус:
Підписаний
Контракт
Контракт