• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари : 1.скотч широкий 50мм.-43шт., 2.скотч середній 25 мм.-6шт., 3.скотч малий 10 мм.-17шт., 4.скоби № 24/6 (BUROMAX)-269шт., 5.скоби №10 (BUROMAX)-34шт., 6.папка на зав’язках (картон)-130шт., 7.штемпельна фарба (TRODAT)-10шт., 8.клей ПВА 250 мл (SKIPER)-47шт., 9.клей-олівець 35г (BUROMAX)-99шт., 10.маркер чорний (SKIPER)-18шт., 11.маркер кольоровий (червоний, жовтий, зелений)( SKIPER)-58шт., 12.коректор-ручка (SKIPER)-74шт., 13.швидкозшивач пластиковий-108шт., 14.скрепки 28мм (BUROMAX)-48шт., 15.скрепки 50 мм (BUROMAX)-4шт., 16.папір для нотаток білий 85х85х400 -6шт., 17.біндери великі №51 (BUROMAX)-49шт., 18.біндери середні №32 (BUROMAX)-10шт., 19.індекси кольорові (BUROMAX)-10шт., 20.дирокол (BUROMAX)-5шт., 21.степлер 24 (BUROMAX)-10шт., 22.нитки для зшивання справ (катушка 170 гр, поліефірна)-7шт., 23.голка велика 15см-1шт., 24.шило-голка 11см-1шт., 25.кольоровий папір для нотаток (липка стрічка по краю)-7шт., 26.папка А4 вітальна адреса-10шт., 27.лоток для паперу горизонтальний 3-х ярусний (пластик)-3шт. Доставка товару за рахунок постачальника на адресу: місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7, каб. 1301. Оплата здійснюється після доставки товару. До пропозиції додати : установчі документи, проект договору.

Канцелярські товари : 1.скотч широкий 50мм.-43шт., 2.скотч середній 25 мм.-6шт., 3.скотч малий 10 мм.-17шт., 4.скоби № 24/6 (BUROMAX)-269шт., 5.скоби №10 (BUROMAX)-34шт., 6.папка на зав’язках (картон)-130шт., 7.штемпельна фарба (TRODAT)-10шт., 8.клей ПВА 250 мл (SKIPER)-47шт., 9.клей-олівець 35г (BUROMAX)-99шт., 10.маркер чорний (SKIPER)-18шт., 11.маркер кольоровий (червоний, жовтий, зелений)( SKIPER)-58шт., 12.коректор-ручка (SKIPER)-74шт., 13.швидкозшивач пластиковий-108шт., 14.скрепки 28мм (BUROMAX)-48шт., 15.скрепки 50 мм (BUROMAX)-4шт., 16.папір для нотаток білий 85х85х400 -6шт., 17.біндери великі №51 (BUROMAX)-49шт., 18.біндери середні №32 (BUROMAX)-10шт., 19.індекси кольорові (BUROMAX)-10шт., 20.дирокол (BUROMAX)-5шт., 21.степлер 24 (BUROMAX)-10шт., 22.нитки для зшивання справ (катушка 170 гр, поліефірна)-7шт., 23.голка велика 15см-1шт., 24.шило-голка 11см-1шт., 25.кольоровий папір для нотаток (липка стрічка по краю)-7шт., 26.папка А4 вітальна адреса-10шт., 27.лоток для паперу горизонтальний 3-х ярусний (пластик)-3шт. Доставка товару за рахунок постачальника на адресу: місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7, каб. 1301. Оплата здійснюється після доставки товару. До пропозиції додати : установчі документи, проект договору.

Завершена

9 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2016 16:06 - 05.11.2016 16:11
Вимога
Залишено без розгляду

Додаткова інформація про рішення щодо дискваліфікації

Номер: 256aa17ba42e4f09afd5912401dfea8f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-02-000355-c.a1
Назва: Додаткова інформація про рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
На нашу думку процедура визначення переможця по тендеру UA-2016-11-02-000355-c була не об'єктивною та порушує діючий регламент допорогових закупівель в статті 6 п.п 6.2. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії замовника щодо визначення переможця та проходження етапу кваліфікації ми вважаємо не законними та дискриминаційними. Наша цінова пропозиція включає весь перелік заявлених товарів на закуплю а також повна відвідність технічним вимогам. Ми просто зкопіювали завленну номенклатуру в нашу цінову пропозіцію.І нам не зрозуміло, в чому саме не відповідність. В свою чергу визначенний переможець в своїй пропозиції вказав перелік товарів які не відповідають технічним умовам замовника. А саме: 1. Скотч широкий 50мм - 43 шт (заявленний товар) - 1. Стрічка "Conter" 48мм х 25м х 45мкм (варыант переможця). Заявлений параметр ширини стрічки не відповідає заявленному. Така ж невідповідність ширини має місце і в №2, №3 в товарній спеціфікації. Також згідно регламенту допорогових закупівель статті 6 п.п. 6.3 • Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі. У конкретному випадку замовник додав прикріпленний файл у форматі yaml. Що ставе підсумнів легитимність самої процедури як такої що відбулась. Просимо Вас надати додаткову інформацію щодо дискваліфікіції нашої цінової пропозиції. До цієї вимоги додаємо копію нашої пропозиції з найнижчо
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Управління Пенсійного фонду України в місті Вінниці повідомляє, що рішення з приводу торгів лишається без змін.
Статус вимоги: Не задоволено