• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 Maestro Standart+, конверт С5 СКЛ білий 3444, ручка кул. Е10104 MERCURY)

Активна

5 198.00 UAH без ПДВ
Номер: 68058a2c438f4e6ca6b8ea4a8ce27f17
Внутрішній номер закупівлі: 27710316
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-22-024350-a   
Замовник: Юридичний департамент Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Федик Христина Іванівна +380667713432 jurdep@if.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 198.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, Maestro Standart+
Код ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Кількість 35 пачка
Період постачання 01.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Грушевського 21 На карті
Конверт С5 СКЛ білий 3444
Код ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Кількість 2 пачка
Період постачання 01.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Грушевського 21 На карті
Ручка кул. Е10104 MERCURY авт. синя асорті
Код ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Кількість 2 штука
Період постачання 01.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Грушевського 21 На карті