-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 Maestro Standart+, конверт С5 СКЛ білий 3444, ручка кул. Е10104 MERCURY)
Оголошено тендер
5 198.00
UAH
Номер:
b968d037371e41e29497193fa451f8cb
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-22-026463-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Юридичний департамент Івано-Франківської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
41821095
-
Адреса:
76004, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Юридичний департамент Івано-Франківської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
41821095
-
Адреса:
76004, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 198.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 Maestro Standart+, конверт С5 СКЛ білий 3444, ручка кул. Е10104 MERCURY)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
22.12.2025 17:07
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, Maestro Standart+
Кількість
35 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Конверт С5 СКЛ білий 3444
Кількість
2 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка кул. Е10104 MERCURY авт. синя асорті
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7791010 - Здійснення виконавчої влади в Івано-Франківській області
Сума5 198.00 UAH