• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 Maestro Standart+, конверт С5 СКЛ білий 3444, ручка кул. Е10104 MERCURY)

Оголошено тендер

5 198.00 UAH
Номер: b968d037371e41e29497193fa451f8cb
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-22-026463-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Юридичний департамент Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Замовник: Юридичний департамент Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Очікувана вартість: 5 198.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 Maestro Standart+, конверт С5 СКЛ білий 3444, ручка кул. Е10104 MERCURY)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.12.2025 17:07

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, Maestro Standart+
Код ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Кількість 35 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Конверт С5 СКЛ білий 3444
Код ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Ручка кул. Е10104 MERCURY авт. синя асорті
Код ДК 021:2015: 30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7791010 - Здійснення виконавчої влади в Івано-Франківській області
Сума5 198.00 UAH