• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір А4, Папка-файл пластикова, Блок паперу для нотаток, Скоби, Олівець, Ручка кулькова, Стрижень, Затискувач д/паперу, Папір кл, Текстов. Маркер, Розділювачі, Шило канцелярське, Скріпки, Папка-конверт А4

Завершена

6 048.96 UAH з ПДВ
Номер: 392be6b5c0d24041898a32812e43515f
Внутрішній номер закупівлі: 27659588
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-19-003498-a   
Замовник: Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактна особа: Гойник Тетяна Олександрівна +380365632219 arxit@dubno-adm.rv.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 048.96 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4, Папка-файл пластикова, Блок паперу для нотаток, Скоби, Олівець, Ручка кулькова, Стрижень, Затискувач д/паперу, Папір кл, Текстов. Маркер, Розділювачі, Шило канцелярське, Скріпки, Папка-конверт А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 135 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Замкова,4 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 6 048.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2025 10:05
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f9b81f6d7cae4b84bcb27805b6f903cb
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-19-003498-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 19.12-1
Сума договору: 6 048.96 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 040.80 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 19.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s