• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, Папка-файл пластикова, Блок паперу для нотаток, Скоби, Олівець, Ручка кулькова, Стрижень, Затискувач д/паперу, Папір кл, Текстов. Маркер, Розділювачі, Шило канцелярське, Скріпки, Папка-конверт А4

6 048.96 UAH з ПДВ
Номер: f9b81f6d7cae4b84bcb27805b6f903cb
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-19-003498-a-c1
Замовник: Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 19.12-1
Дата підписання: 19.12.2025 00:00
Період дії договору: 19.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 6 048.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 008.16 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4, Папка-файл пластикова, Блок паперу для нотаток, Скоби, Олівець, Ручка кулькова, Стрижень, Затискувач д/паперу, Папір кл, Текстов. Маркер, Розділювачі, Шило канцелярське, Скріпки, Папка-конверт А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 135 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Замкова,4 На карті