-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір А4, Папка-файл пластикова, Блок паперу для нотаток, Скоби, Олівець, Ручка кулькова, Стрижень, Затискувач д/паперу, Папір кл, Текстов. Маркер, Розділювачі, Шило канцелярське, Скріпки, Папка-конверт А4
6 048.96
UAH з ПДВ
Номер:
f9b81f6d7cae4b84bcb27805b6f903cb
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-19-003498-a-c1
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25675957
-
Контактна особа:
Гойник Тетяна Олександрівна +380365632219 arxit@dubno-adm.rv.ua
-
Адреса:
35600, Україна, Рівненська область, Дубно, вул.Замкова
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38503396
-
Адреса:
33009, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Млинівська,3
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
19.12-1
Дата підписання:
19.12.2025 00:00
Період дії договору:
19.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
6 048.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 008.16 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4, Папка-файл пластикова, Блок паперу для нотаток, Скоби, Олівець, Ручка кулькова, Стрижень, Затискувач д/паперу, Папір кл, Текстов. Маркер, Розділювачі, Шило канцелярське, Скріпки, Папка-конверт А4
Кількість
135 штука
Період постачання
до 31.12.2025