• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Столярні вироби в асортименті

Завершена

59 554.68 UAH з ПДВ
Номер: 526a3b0fc90f4714be2db6f9ebc1e813
Внутрішній номер закупівлі: 27550096
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-13-001662-a   
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Контактна особа: Дмитро НИЖНИК +380432278398 pps.aod.win@gmail.com https://kev.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки. ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №164 від 09.12.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Столярні вироби в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44220000-8 Столярні вироби: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування приміщень Замовника новими дверними коробками під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Очікувана вартість: 59 554.68 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1. Двері міжкімнатні глухі, колір - цемент, матеріал - ПВХ, розмір - 800х2000 мм, товщина дверного полотна -34 мм, одностулкові, правобічне відкривання, в комплекті – лиштва. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки.
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 12 комплект
Період постачання до 19.12.2025
Місце постачання 21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 9 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
Ціна пропозиції 59 554.68 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2025 19:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5f46516161d54ece8c5b8735e11d8665
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-13-001662-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
Номер договору: 10835
Сума договору: 59 554.68 UAH з ПДВ
Сума договору: 49 628.90 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 12.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №10835 від 12.12.2025 року.pdf