• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Столярні вироби в асортименті

Оголошено тендер

66 000.00 UAH
Номер: 9f87ed96944c4461a647afc6ec5871fb
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-13-001743-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Очікувана вартість: 66 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Столярні вироби в асортименті
Примітки: * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки. ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №144 від 13.11.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Столярні вироби в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44220000-8 Столярні вироби: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування приміщень Замовника новими дверними коробками під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.12.2025 19:49
Історія обґрунтування:

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
1. Двері міжкімнатні глухі, колір - цемент, матеріал - ПВХ, розмір - 800х2000 мм, товщина дверного полотна -34 мм, одностулкові, правобічне відкривання, в комплекті – лиштва. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки.
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 12 комплект
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписФінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги). Фонд оплати – загальний.
Код класифікації видатківКПК-2025:2101020 - Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни
Сума66 000.00 UAH