• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Цибуля, морква, буряк (Код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (Цибуля: ДК 03221113-1 Цибуля) (Морква: ДК 03221112-4 Морква) (Буряк: ДК 03221111-7 Буряк)

До уваги Учасників закупівлі! Поставка товару здійснюється партіями щотижня відповідно до потреби харчоблоку згідно заявки Замовника. При укладенні Договору Постачальник надає наступні документи: - копію оригіналів експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з ст. ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). - Поставка (передача) товару здійснюється транспортом Продавця (спеціально обладнаним транспортом Продавця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару). - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажно – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження вчасних обов'язкових медичних оглядів(за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного, медична довідка щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.); - Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Продукція повинна постачатися у пакуванні з відповідним маркуванням. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який кріпиться до упаковки, повинне бути маркування, згідно з Законом № 771/97-ВР та Законом № 2639-VIII; - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. - З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів Продавець має надати скановану копію сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі; - Копію звіту про функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано Продавцю сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) (іншим незалежним суб’єктом, аудит третьої сторони). - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 2 дні назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 дні назад

18 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b91c6f41ee7841b59019e72fe21d1e0a
Внутрішній номер закупівлі: 27054146
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-10-003442-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Контактна особа: Антосієв Сергій 380969128911 s_antos@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 18 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.11.2025 11:07 - 13.11.2025 08:00
Період кваліфікації: 13.11.2025 08:00 - 13.11.2025 09:39
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 400 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул.Каштанова, будинок 52 На карті
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 400 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул.Каштанова, будинок 52 На карті
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сорту, від 4 см, ДСТУ 3234
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 400 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул.Каштанова, будинок 52 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
Початкова пропозиція 17 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.11.2025 09:39
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 0bdfd1dcb24a49fa8c68f8b677909738
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-10-003442-a-a1
Постачальник: ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
Сума договору: 17 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 17 400.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, 1 кг: 14.50000 UAH з ПДВ
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033, 1 кг: 14.50000 UAH з ПДВ
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сорту, від 4 см, ДСТУ 3234, 1 кг: 14.50000 UAH з ПДВ
Статус:
Очікує активації