• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (бухг,/деп,) ручка гелева, кулькова, стержні, щоденник, папка паперова на зав"язках, скоби, скріпки, біндери, гумка, стрічка-коректор, блоки паперу , степлер,, ножиці, стікери, скоч, файл прозорий інш

Завершена

1 093.22 UAH з ПДВ
Номер: 76a5325b32b54774bbc785f9a3b88a3b
Внутрішній номер закупівлі: 27021259
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-004716-a   
Замовник: Департамент культури Івано-Франківської міської ради
Контактна особа: Шевчук Андрій 380957204502 shevchukand@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 093.22 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ручка гелева, кулькова, стержні, щоденник, папка паперова на зав"язках, скоби, скріпки, біндери, гумка, стрічка-коректор, блоки паперу , степлер,, ножиці, стікери, скоч, файл прозорий інш
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 81 паковання
Період постачання 06.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Дністровська, 28 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ФРАНКО-ПАК"
Ціна пропозиції 1 093.22 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.11.2025 11:17
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: bfa439c8c21f48a5b0fa19e4ae7be43b
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-06-004716-a-b1
Постачальник: ТОВ "ФРАНКО-ПАК"
Номер договору: 347/25
Сума договору: 1 093.22 UAH з ПДВ
Сума договору: 911.02 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 06.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний