• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (бухг,/деп,) ручка гелева, кулькова, стержні, щоденник, папка паперова на зав"язках, скоби, скріпки, біндери, гумка, стрічка-коректор, блоки паперу , степлер,, ножиці, стікери, скоч, файл прозорий інш

1 093.22 UAH з ПДВ
Номер: bfa439c8c21f48a5b0fa19e4ae7be43b
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-06-004716-a-b1
Замовник: Департамент культури Івано-Франківської міської ради
Постачальник: ТОВ "ФРАНКО-ПАК"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 347/25
Дата підписання: 06.11.2025 00:00
Період дії договору: 06.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 093.22 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 182.20 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ручка гелева, кулькова, стержні, щоденник, папка паперова на зав"язках, скоби, скріпки, біндери, гумка, стрічка-коректор, блоки паперу , степлер,, ножиці, стікери, скоч, файл прозорий інш
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 81 паковання
Період постачання 06.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Дністровська, 28 На карті