• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний, ручки, файли, папки, текстмаркери, ластик, чинка, коректор, скоби, скріпки, лоток, органайзер, календар, олівець, стікер, блокнот за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

30 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 3079015d13e24883956c98f6972dd6c0
Внутрішній номер закупівлі: 26987458
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-04-004843-a   
Замовник: Відділ культури і туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради
Контактна особа: Левицька Ольга Вікторівна +380414296495 olgalevickaya.71@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, ручки, файли, папки, текстмаркери, ластик, чинка, коректор, скоби, скріпки, лоток, органайзер, календар, олівець, стікер, блокнот
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2120 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11501, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського,3 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Потопальська А.С.
Ціна пропозиції 30 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2025 11:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8d1402eb3f504bfe900d98c6fd3f6787
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-004843-a-b1
Постачальник: ФОП Потопальська А.С.
Номер договору: №207
Сума договору: 30 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 04.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
договір