• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний, ручки, файли, папки, текстмаркери, ластик, чинка, коректор, скоби, скріпки, лоток, органайзер, календар, олівець, стікер, блокнот за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

30 000.00 UAH
Номер: be605146292843f9b7bc36e6ca1c5279
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-04-005962-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ культури і туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради
Замовник: Відділ культури і туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний, ручки, файли, папки, текстмаркери, ластик, чинка, коректор, скоби, скріпки, лоток, органайзер, календар, олівець, стікер, блокнот за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.11.2025 11:22

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний, ручки, файли, папки, текстмаркери, ластик, чинка, коректор, скоби, скріпки, лоток, органайзер, календар, олівець, стікер, блокнот
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2120 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:4030 - Забезпечення діяльності бібліотек
Адміністративно-територіальна класифікаціяКоростень
Сума30 000.00 UAH