• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний

Завершена

42 530.00 UAH без ПДВ
Номер: a549618906a84f24a4138414ccfcbe23
Внутрішній номер закупівлі: 26965678
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-31-011920-a   
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Контактна особа: Дмитро НИЖНИК +380432278398 pps.aod.win@gmail.com https://kev.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ «28» жовтня 2025 року м. Вінниця Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги) Причина 2: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів/робіт/послуг, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №134 від 28.10.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Папір офісний» з кодом ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлюються також Законом України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію з 19.04.2020. Згідно із п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень ч. 3 ст. 10 цього Закону. Поряд з цим п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 визначено, що без застосування електронної системи закупівель дозволено придбання замовником товарів, вартість яких є меншою за вартість, що встановлену у цьому пункті Особливостей. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 11 Особливостей, в редакції, що актуальна на дату оголошення такої закупівлі в електронній системі закупівель «Prozorro». У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: 1) виникнення додаткової потреби таких товарах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі необхідності здійснення закупівель замовником у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях (листах) Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за вих. № 3302-06/29640-06 та від 03.09.2020 за вих. № 3304-04/54160-06; у відповідях на запити за № № 366/2020, 657/2020, 1251/2020, та у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо планування закупівель» вих. № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Очікувана вартість: 42 530.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А3 “Zoom” 80г/м2 С (500арк)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 паковання
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання 21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 9 На карті
Папір офісний А4 “Crystal Pro 80” C (500арк)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 паковання
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання 21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 9 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
фізична особа-підприємець ДРАПІКОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ
Ціна пропозиції 42 530.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2025 23:30
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f61323a3ed0e42868e7ed626b42d7bbe
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-31-011920-a-b1
Постачальник: фізична особа-підприємець ДРАПІКОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ
Номер договору: 10286/Г
Сума договору: 42 530.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А3 “Zoom” 80г/м2 С (500арк): 339.00000 UAH без ПДВ
Папір офісний А4 “Crystal Pro 80” C (500арк): 143.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 28.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
SCAN0282.PDF