-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір офісний
Оголошено тендер
42 530.00
UAH
Номер:
c87a1712a5cf4875af026d3ddf1be05d
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-10-31-014423-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Очікувана вартість:
42 530.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний
Примітки:
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ
«28» жовтня 2025 року м. Вінниця
Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги)
Причина 2: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів/робіт/послуг, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини:
- виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №134 від 28.10.2025 року;
Обґрунтування закупівлі «Папір офісний» з кодом ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлюються також Законом України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію з 19.04.2020.
Згідно із п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Разом з тим відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень ч. 3 ст. 10 цього Закону.
Поряд з цим п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 визначено, що без застосування електронної системи закупівель дозволено придбання замовником товарів, вартість яких є меншою за вартість, що встановлену у цьому пункті Особливостей.
Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 11 Особливостей, в редакції, що актуальна на дату оголошення такої закупівлі в електронній системі закупівель «Prozorro».
У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені.
Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків.
Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі:
1) виникнення додаткової потреби таких товарах, яку замовник не міг передбачити;
2) виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Отже:
- у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору.
- у разі необхідності здійснення закупівель замовником у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору.
Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю.
Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей.
Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях (листах) Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за вих. № 3302-06/29640-06 та від 03.09.2020 за вих. № 3304-04/54160-06; у відповідях на запити за № № 366/2020, 657/2020, 1251/2020, та у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо планування закупівель» вих. № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року.
Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
31.10.2025 23:10
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №134 від 28.10.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Папір офісний» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
-
Дата публікації:
31.10.2025 23:23
-
-
Опис обґрунтування:
ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №134 від 28.10.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Канцелярське приладдя» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
-
Дата публікації:
31.10.2025 23:19
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:2101020 - Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни
Сума42 530.00 UAH