• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Придбання офісного устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

Завершена

19 805.40 UAH з ПДВ
Номер: 2f6a9756aaed4ff89a86ec50ee358780
Внутрішній номер закупівлі: 26711111
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-004685-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Даниленко Наталія 380442070960 k334@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 19 805.40 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання офісного устаткування та приладдя різного (канцелярські товари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 лот
Період постачання 10.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 03151, Україна, Київська область, Київ, просп. Повітряних Сил, 41 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Ціна пропозиції 19 805.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.10.2025 11:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: ca3d2f9b5ba146128678d7a7495131d5
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-10-004685-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 10/10
Сума договору: 19 805.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 16 504.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Придбання офісного устаткування та приладдя різного (канцелярські товари): 19 805.40000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 10.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 10.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний