• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання офісного устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

Придбання офісного устаткування та приладдя різного (канцелярські товари)

19 805.40 UAH з ПДВ
Номер: ca3d2f9b5ba146128678d7a7495131d5
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-10-004685-a-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Придбання офісного устаткування та приладдя різного (канцелярські товари): 19 805.40000 UAH з ПДВ
Опис: Придбання офісного устаткування та приладдя різного (канцелярські товари)
Номер договору: 10/10
Дата підписання: 10.10.2025 00:00
Період дії договору: 10.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 19 805.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 300.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання офісного устаткування та приладдя різного (канцелярські товари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 лот
Період постачання 10.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 03151, Україна, Київська область, Київ, просп. Повітряних Сил, 41 На карті