• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

408 674.00 UAH без ПДВ
Номер: 0489d5384abb48fa81231fecd875b8fe
Внутрішній номер закупівлі: 26665187
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-07-006790-a   
Замовник: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ
Контактна особа: Мінтенко Юрій 380668353883 starttime@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Пунктом 37 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Отже, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю по предмету: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) з очікуваною вартістю 408 674,50 грн, з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-09-17-004278-a /Рядок плану закупівлі: UA-P-2025-09-17-004484-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель “25” вересня 2025 внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Таким чином, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації до відміненої закупівлі. Сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, що була зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. Враховуючи викладене, з метою задоволення потреби в закупівлі по предмету: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), замовник укладає договір у обсязі – 1 послуга на загальну суму 408 674 грн. 50 коп. з ПДВ., без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Очікувана вартість: 408 674.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФРАСТРУКТУРНА ІНІЦІАТИВА"
Ціна пропозиції 408 674.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.10.2025 13:02
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6879d7a7bc8f42e4be1217ca885faa40
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-07-006790-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФРАСТРУКТУРНА ІНІЦІАТИВА"
Номер договору: 754/ЧН
Сума договору: 408 674.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 07.10.2025 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
07102025124944.pdf
pdf
Обгрунтування.pdf
pdf
Договір на оприлюднення Третій ДВС.pdf
p7s
sign.p7s
rtf
104_ДЦ_ДЦ (3) пояннювальна записка ; договірна ціна.rtf
rtf
104_ДЦ_ЗКР_5 зведений кошторис.rtf
xls
104_ДЦ_ інформація про ціни.xls
rtf
104_ДЦ_ДФ_02-01-01 дефектний акт.rtf
rtf
104_ДЦ_ЛК1_02-01-01локальний кошторис.rtf
rtf
104_ДЦ_ЗВВ загальновиробничі витрати.rtf
pdf
протокол_вирпавлення технічної помилки в додатках оприлюднен...
doc
Договір_поточний ремонт_Чернівці (2).doc
rtf
104_ДЦ_ПВР підсумкова відомість ресурсів.rtf
p7s
sign.p7s