• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

408 674.00 UAH без ПДВ
Номер: 6879d7a7bc8f42e4be1217ca885faa40
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-07-006790-a-a1
Замовник: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФРАСТРУКТУРНА ІНІЦІАТИВА"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 754/ЧН
Дата підписання: 07.10.2025 10:00
Період дії договору: 07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 408 674.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: eeee9d340dc146dfbab89eac3afd3a48
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 37 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Отже, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю по предмету: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) з очікуваною вартістю 408674,50 грн, з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-09-17-004278-a /Рядок плану закупівлі: UA-P-2025-09-17-004484-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель “25” вересня 2025 внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Таким чином, були наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації до відміненої закупівлі. Сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, що була зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. З урахуванням вищезазначено, було заплановано та проведено закупівлю без використання електронної системи за предметом: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Закупівля: UA-2025-10-07-006790-a / на ProZorro / Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-25-004695-a. Разом з тим, було виявлено, що в оприлюднених додатках ( Дефектний акт, Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Локальний кошторис на будівельні роботи, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, Загальновиробничі витрати на будову, Пояснювальна записка) до договору № 754/ЧН від 07.10.2025р. вказаної закупівлі є технічні (механічні, формальні) помилки в частині формулювання найменування Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції. ВИРІШИВ: 1. Вважати технічною (формальною) помилкою зміст найменування Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції в додатках до оприлюдненого договору № 754/ЧН від 07.10.2025р закупівлі за предметом: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Закупівля: UA-2025-10-07-006790-a / на ProZorro / Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-25-004695-a. 2. Повторно оприлюднити договір 754/ЧН від 07.10.2025р. та додатки до нього з виправленими технічними (формальними) помилками в системі ProZorro.
    Номер додаткової угоди: Протокол № 270 від 10.10.2025р.
    Дата внесення змін до договору: 10.10.2025 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір на оприлюднення Третій ДВС.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: cd290ad22f664639a14e180dce9e6058
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Було проведено закупівлю без використання електронної системи через відсутність учасників по попередній закупівлі відкритих торгів з особливостями: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Укладено та оприлюднено в межах чинного законодавства договір № 754/ЧН від 07.10.2025р. у форматі .pdf з датою, номером та підписами. Разом з тим, не оприлюднено договір в машинозчитувальному форматі. ВИРІШИВ: 1. Вважати технічною (формальною) помилкою не оприлюднення додатково і паралельно договору 754/ЧН від 07.10.2025р. в машино зчитувальному форматі по закупівлі: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). 2. Повторно, додатково і паралельно оприлюднити договір 754/ЧН від 07.10.2025р. в машинозчитувальному форматі по закупівлі: Поточний ремонт приміщення Третього відділу державної виконавчої служби у місті Чернівці Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) в системі ProZorro.
    Номер додаткової угоди: Протокол № 276 від 15.10.2025р.
    Дата внесення змін до договору: 15.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
rtf
104_ДЦ_ДФ_02-01-01 дефектний акт.rtf
rtf
104_ДЦ_ЗКР_5 зведений кошторис.rtf
xls
104_ДЦ_ інформація про ціни.xls
rtf
104_ДЦ_ДЦ (3) пояннювальна записка ; договірна ціна.rtf
rtf
104_ДЦ_ЗВВ загальновиробничі витрати.rtf
rtf
104_ДЦ_ЛК1_02-01-01локальний кошторис.rtf
rtf
104_ДЦ_ПВР підсумкова відомість ресурсів.rtf
pdf
протокол_вирпавлення технічної помилки в додатках оприлюднен...
doc
Договір_поточний ремонт_Чернівці (2).doc
p7s
sign.p7s