• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради

Завершена

417 233.96 UAH без ПДВ
Номер: 5bed9e56a97244be8a507858e9d13fa4
Внутрішній номер закупівлі: 26302542
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-02-006274-a   
Замовник: Ліцей №1 Павлоградської міської ради
Контактна особа: Прудіус Тетяна Василівна +380667707442 sc_1_pv@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Виникла потреба в додатковой закупівлі послуги Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») Згідно п.13 пп.8 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування(зі змінами) «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;» Закупівля послуги Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») була проведена в серпні 2025р UA-2025-08-12-008502-a договір №71/2025 від 27.08.25р на суму 839601,62грн Для закупівлі послуги з Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») у зв’язку з виникненням додаткової потреби провести закупівлю Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») на суму 417233,96 грн згідно договору № 72/2025 від 02 вереcня 2025р.
Очікувана вартість: 417 233.96 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської рад
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 4378 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, Озерна 59 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Контракт Продрезерв 5"
Ціна пропозиції 417 233.96 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.09.2025 13:32
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5a3361cba715435db6af6c843c277655
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-02-006274-a-b1
Постачальник: ТОВ "Контракт Продрезерв 5"
Номер договору: 72/2025
Сума договору: 335 305.79 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 02.09.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
417233д.pdf
p7s
sign.p7s