-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради
Оголошено тендер
417 233.96
UAH
Номер:
766ea4b9254341d8a55567811f0ec8ec
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-02-008034-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Ліцей №1 Павлоградської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26328241
-
Адреса:
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Озерна, 59
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Ліцей №1 Павлоградської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26328241
-
Адреса:
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Озерна, 59
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
417 233.96 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послуги
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
Дата опублікування:
02.09.2025 13:23
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Виникла потреба в додатковой закупівлі послуги Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») Згідно п.13 пп.8 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування(зі змінами) «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;» Закупівля послуги Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») була проведена в серпні 2025р UA-2025-08-12-008502-a договір №71/2025 від 27.08.25р на суму 839601,62грн Для закупівлі послуги з Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») у зв’язку з виникненням додаткової потреби провести закупівлю Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської ради (ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги») на суму 417233,96 грн згідно договору № 72/2025 від 02 вереня 2025р.
-
Дата публікації:
02.09.2025 13:26
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Послуга з організації гарячого харчування учнів Ліцею №1 Павлоградської міської рад
Кількість
4378 штука
Період постачання
до 30.09.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:1000 - Освіта
Адміністративно-територіальна класифікаціяПавлоградська
Сума417 233.96 UAH