-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Бланки (меню-вимога, видаткова накладна на видачу зі складу на кухню продуктів, книга складського обліку, табель обліку робочого часу, подорожній лист службового автомобіля, відомість витрат матеріалів на потреби закладу, книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів, накладна)
Завершена
5 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
6741b84709644232bc6c487615568f7c
Внутрішній номер закупівлі:
25409539
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-26-006215-a
Замовник:
Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03066940
-
Адреса:
09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Наталія Михайлюк +380633049394 32esefip@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
У замовника є необхідність провести закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У замовника є наявна потреба провести закупівлю товару/послуги/роботи за предметом закупівлі ДК 021:2015 - "22820000-4" – Бланки (меню-вимога, видаткова накладна на видачу зі складу на кухню продуктів, книга складського обліку, табель обліку робочого часу, подорожній лист службового автомобіля, відомість витрат матеріалів на потреби закладу, книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів, накладна), очікувана вартість якого становить 5 000,00 грн. Відповідно до пункту 11 Особливостей замовник може здійснити таку закупівель без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість:
5 000.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меню-вимога ф.299, А3-2, 70г/м2
Кількість
600 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Видаткова накладна на видачу зі складу на кухню продуктів, А4-2, 70г/м2
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Книга складського обліку по 100 листів, т/п
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Табель обліку робочого часу А3-2, 70г/м2
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Подорожній лист службового автомобіля, А5-2, 70г/м2
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу, А4-2, 70г/м2
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (Додаток №1), 100 листів
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Накладна, А5-1, 70г/м2
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Міхайліченко Олександр Федорович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2122119698
-
Контактна особа:
+380501037687
-
Адреса:
03062, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Чистяківська будинок 15-А квартира 38
Ціна пропозиції
5 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.05.2025 12:53
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
fd441023501c4262b6138b4685d1c4b5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-05-26-006215-a-b1
Постачальник:
Міхайліченко Олександр Федорович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2122119698
-
Адреса:
03062, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Чистяківська будинок 15-А квартира 38
Номер договору:
64
Сума договору:
5 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Меню-вимога ф.299, А3-2, 70г/м2: 2.80000 UAH без ПДВ
Видаткова накладна на видачу зі складу на кухню продуктів, А4-2, 70г/м2: 1.80000 UAH без ПДВ
Книга складського обліку по 100 листів, т/п: 220.00000 UAH без ПДВ
Табель обліку робочого часу А3-2, 70г/м2: 2.90000 UAH без ПДВ
Подорожній лист службового автомобіля, А5-2, 70г/м2: 0.90000 UAH без ПДВ
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу, А4-2, 70г/м2: 1.80000 UAH без ПДВ
Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (Додаток №1), 100 листів : 220.00000 UAH без ПДВ
Накладна, А5-1, 70г/м2: 0.90000 UAH без ПДВ
Видаткова накладна на видачу зі складу на кухню продуктів, А4-2, 70г/м2: 1.80000 UAH без ПДВ
Книга складського обліку по 100 листів, т/п: 220.00000 UAH без ПДВ
Табель обліку робочого часу А3-2, 70г/м2: 2.90000 UAH без ПДВ
Подорожній лист службового автомобіля, А5-2, 70г/м2: 0.90000 UAH без ПДВ
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу, А4-2, 70г/м2: 1.80000 UAH без ПДВ
Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (Додаток №1), 100 листів : 220.00000 UAH без ПДВ
Накладна, А5-1, 70г/м2: 0.90000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
26.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
26.05.2025 12:40
Статус:
Підписаний