• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Овочі: картопля свіжа

З метою дотримання положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація, закупівлю оголошено без ПДВ. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції в гривнях без урахування податку на додану вартість (далі також – ПДВ). У разі, якщо учасником процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни товару без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Відповідно до пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. З метою своєчасного та належного укладення договору про закупівлю, переможець відбору у строк 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, повинен надати замовнику: 1. Заповнений у 2-х примірниках проєкт договору, що є додатком до запиту, з усіма додатками, підписаний уповноваженою особою переможця відбору та скріплений печаткою (у разі її використання); 2. Копію або оригінал документу про право підписання договору про закупівлю. 1. Строки постачання: з дати підписання договору до 10.05.2025. Постачання товару здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. 2. Технічні вимоги: - продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника до закладу Замовника відповідно до узгодженого графіку із Замовником та наданням копій оригіналів документів для підтвердження якості товару; - учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок в робочі дні з 08.00 до 16.00. - продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. 3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі постачання товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 3 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. 4. Для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник надає наступні документи під час поставки товару: копія діючих на момент поставки сертифікатів відповідності на товар або посвідчення про якість або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів). 5. Вимоги до постачання продуктів харчування: 5.1. Доставка товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки. 5.2. Розвантажувальні роботи проводяться силами Постачальника. 5.3. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох сторін. 5.4. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. 5.5. Тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). При поставці товару повинна дотримуватись цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника.

Завершена

37 750.00 UAH без ПДВ
Номер: a06e6d536c164ca880ad52e6c988622a
Внутрішній номер закупівлі: 25097119
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-23-013108-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Цюренко Олеся Василівна 380456152871 bolik_b@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 37 750.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 23.04.2025 23:15 - 28.04.2025 08:00
Період кваліфікації: 28.04.2025 08:00 - 01.05.2025 11:02
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 1500 кілограм
Період постачання 29.04.2025 - 10.05.2025
Місце постачання 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОТАТО КОМПАНІ"
Початкова пропозиція 33 750.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
33 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.05.2025 10:55
Відповіді на вимоги 3
Документи 5
Скарги 0
ТОВ "АГРООВОЧ ТРЕЙД"
Початкова пропозиція 36 750.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.05.2025 11:02
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 3becacbd9e6d43ae9aaf1c9e575057f2
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-23-013108-a-c2
Постачальник: ТОВ "АГРООВОЧ ТРЕЙД"
Дані про підписанта Постачальника: Чекараміт Юрій Олександрович, agroovochtrade@ukr.net, +380953278526, UA803052990000026000036710936, Статуту, Директор
Номер договору: 56
Сума договору: 36 750.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 24.50000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.05.2025 00:00 - 30.06.2025 00:00
Дата підписання: 02.05.2025 09:30
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 56 від 02.05.2025.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s