• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, Суміш сухофруктів.

Строк постачання товару Строк поставки товару – з дати підписання договору до 30.09.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)) у робочі дні з 07:00 до 10:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)). Про кожну поставку товару Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника завчасно (в телефонному режимі) в іншому випадку товар не буде прийнятий Замовником, та буде повернутий Постачальнику Місце постачання товару: . Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. У випадку виявлення порчі, недостачі Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Завершена

396 320.00 UAH з ПДВ
Номер: 9e0221d59c814ad38e2aa96e381c7676
Внутрішній номер закупівлі: 24790564
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-009152-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 396 320.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 21.03.2025 14:32 - 26.03.2025 09:00
Період кваліфікації: 26.03.2025 09:00 - 26.03.2025 09:09
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 4000 кілограм
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "Рурко Юлія Андріївна"
Початкова пропозиція 196 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
196 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.03.2025 09:09
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
Початкова пропозиція 201 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
201 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 1
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Гентеш Ірина Григорівна
Початкова пропозиція 210 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
210 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 1
Пропозиція
ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ІРИНА ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 220 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
220 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "Спарта 2015"
Початкова пропозиція 220 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
220 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Волкова Марина Павлівна"
Початкова пропозиція 232 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
232 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
Початкова пропозиція 240 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
240 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 1
Пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 240 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
240 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ГАРНА СТРАВА"
Початкова пропозиція 288 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
288 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ФОП "МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
Початкова пропозиція 312 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
312 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція
ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ"
Початкова пропозиція 392 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
392 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: ccd7168763434d82945e0e3871b43774
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-21-009152-a-c1
Постачальник: ФОП "Рурко Юлія Андріївна"
Дані про підписанта Постачальника: Рурко Юлія Андріївна, 3622207@gmail.com, +380676218115, UA403052990000026008050276737, Виписки, керівник
Номер договору: 62-ЗПП
Сума договору: 196 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг: 49.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 28.03.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог ФОП РУРКО ЮЛІЯ АНДРІЇВНА_№62-ЗПП від 28.03.25(сухофр.).p...
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№1 від 30.09.2025(подовж. строку)_Дог ФОП РУРКО ЮЛІЯ АНДРІ...
p7s
sign.p7s