-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, Суміш сухофруктів.
196 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
ccd7168763434d82945e0e3871b43774
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-21-009152-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985423
-
Контактна особа:
Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "Рурко Юлія Андріївна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3622207543
-
Адреса:
49043, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. КАПІТАЛЬНА, будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг: 49.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
62-ЗПП
Дата підписання:
28.03.2025 00:00
Період дії договору:
28.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
196 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Кількість
4000 кілограм
Період постачання
до 19.12.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0986167060ae44fabbaaae038457f869
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з отриманням Замовником гуманітарної допомоги у вигляді продуктів харчування, в тому числі таких, що передбачені договором, Сторони дійшли згоди відповідно до підпункту 4 пункту 19 особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471 (із змінами) стосовно продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та відповідно до розділів 3 і 6 договору домовились продовжити строк поставки товару за договором до 19.12.2025 року (включно) та перше речення пункту 5.1 розділу 5 договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк поставки товару – з дати підписання договору до 19.12.2025 року (включно).».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано