• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"

Завершена

400 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 0feb90339a3b40b08d941eab166d37f5
Внутрішній номер закупівлі: 2467390
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-02-002168-c   
Замовник: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Сусол +380507096292 vikysyas@ukr.net https://mukachevo-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 48311000-1 Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігомАналіз за цим CPV
Умова застосування: Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування умови застосування: Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради укладено договір №21-1/1142/3-16 від 30.09.2016 р. на закупівлю послуг з впровадження інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Мукачево» на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ». Дана інформаційна система зарекомендувала себе якісною системою, що реалізує новітні інформаційні технології, зокрема дозволила значно скоротити час обробки даних та зменшити вплив людського фактору при здійсненні операцій по введенню даних, створити єдиний інформаційний простір для вводу, обробки, аналізу, зберігання даних. Надалі виконавчим комітетом Мукачівської міської ради укладені з ТОВ ««ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» договори на закупівлю послуг з технічної підтримки програмного забезпечення системи (договір №21-1/55/3-17 від 07.04.2017 р., договір №21-1/63/3-18 від 13.04.2018 р.). Створення системи документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» дозволить значно скоротити час розробки та впровадження системи, зменшить витрати на її створення, навчання користувачів, адміністрування та супроводження системи, значно підвищить ефективність діяльності кожного підрозділу, поліпшить виконавчу дисципліну, заощадить час на всіх етапах діяльності працівників, створить єдиний інформаційний і управлінський простір. Програмне забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"» отримало експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу як програмно-технічне ядро комплексної системи захисту інформації в ІТС класу «2» та класу «3» з рівнем гарантії Г-2 для обробки відкритої, конфіденційної службової та таємної інформації. ДОК ПРОФ 3 сертифіковано Державним агентством з питань електронного урядування України на роботу з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД). Виключні майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» належать ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» (рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3»). Враховуючи наявність у ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» виключних майнових прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» і успішний досвід роботи по впровадженню у виконавчому комітеті Мукачівської міської ради інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Мукачево» на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3», тендерним комітетом Мукачівської міської ради прийнято рішення на підставі п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснити закупівлю ДК 021:2015: 48311000-1 - Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом (послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3") шляхом застосування переговорної процедури з одним учасником ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» (протокол тендерного комітету виконавчого комітету Мукачівської міської ради № 163 від 28.09.2018 р.) Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - договір №21-1/1142/3-16 від 30.09.2016 р. на закупівлю послуг з впровадження інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Мукачево» на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ». - договори №21-1/55/3-17 від 07.04.2017 р., №21-1/63/3-18 від 13.04.2018 р договори на закупівлю послуг з технічної підтримки програмного забезпечення системи з ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ». - копія рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3»; - копія експертного висновку з рівнем гарантії Г-2 комплексу засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3». - копія сертифікату, виданого Державним підприємством «Державний центр інформаційних ресурсів України», про успішне проведення тестування програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади та повну відповідність Системи для роботи з СЕВ ОВВ.
Очікувана вартість: 400 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Код ДК 021:2015: 48311000-1 Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Кількість 2 послуга
Період постачання 02.10.2018 - 15.12.2018
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, площа Духновича Олександра, будинок 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"

Оскарження: 02.10.2018 16:50 - 13.10.2018 00:00
Ціна пропозиції 396 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.10.2018 16:52
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 29624cc943134cc2b32022bd4f3842c5
Ідентифікатор договору: UA-2018-10-02-002168-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Номер договору: 138
Сума договору: 396 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.10.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 16.10.2018 10:01
Статус:
Підписаний
pdf
договір 138.pdf
p7s
sign.p7s