• Переговорна процедура
  • КЕП

Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"

396 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 29624cc943134cc2b32022bd4f3842c5
Ідентифікатор договору: UA-2018-10-02-002168-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документівАналіз за цим CPV
Номер договору: 138
Дата підписання: 16.10.2018 10:01
Період дії договору: 16.10.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 396 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Код ДК 021:2015: 48311000-1 Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Кількість 2 послуга
Період постачання 02.10.2018 - 15.12.2018
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, площа Духновича Олександра, будинок 2 На карті