-
Переговорна процедура
-
КЕП
Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"
396 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
29624cc943134cc2b32022bd4f3842c5
Ідентифікатор договору:
UA-2018-10-02-002168-c-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37471425
-
Контактна особа:
Шмідко Володимир Миколайович +380443837394
-
Адреса:
04053, Україна, Київ, місто Київ, вулиця Артема, будинок 21, офіс 406
Класифікатор ДК 021:2015:
48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документівАналіз за цим CPV
Номер договору:
138
Дата підписання:
16.10.2018 10:01
Період дії договору:
16.10.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору:
396 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Кількість
2 послуга
Період постачання
02.10.2018 - 15.12.2018
Місце постачання
89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, площа Духновича Олександра, будинок 2
На карті