-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації одноразового гарячого шкільного харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій
Завершена
61 740.00
UAH без ПДВ
Номер:
7fd761202f664fc68a61a5078a6808f6
Внутрішній номер закупівлі:
24665462
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-10-013266-a
Замовник:
Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
43971485
-
Адреса:
80560, Україна, Львівська область, селище міського типу Красне, вул.Франка І., будинок 2а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бішко Лілія Ярославівна 380981342113 dep.edu_krasne@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Так, 20 лютого 2025 року Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю Послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів на 2025 рік ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги. (ідентифікатор UA-2025-02-20-013037-a )
28 лютого 2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій, в результаті чого найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ФОП Остащук Ольга Миколаївна.
Однак після цього, на етапі розгляду тендерних пропозицій, було встановлено, що п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що аналогічним вважається договір за яким здійснювалось постачання товару споживачу, ДК 021-2015:55520000-1 Кейтерингові послуги. Також на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати документи на підтвердження фактичного постачання товару за договором/договорами зазначеними в наданій Учасником довідці. Однак згідно оголошення видом предмету закупівлі є Послуги, а тому вимоги не відповідають дійсності.
Також згідно п. 28 Особливостей №1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак у тендерній документації на Закупівлю не встановлено такої вимоги, що не відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Однак зазначені порушення на цьому етапі, після розкриття тендерних пропозицій, Закупівлі неможливо було усунути чи виправити, оскільки відсутня можливість внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відтак Замовник був вимушений відмінити процедуру закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
При цьому потреба в закупівлі послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів на 2025 рік згідно річної потреби в Замовника залишається.
Відтак, у Замовника виникла нагальна необхідність у здійснені закупівлі Послуги з організації одноразового гарячого шкільного харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги на час проведення повторних відкритих торгів до моменту укладення нового договору на весь 2025 рік. Відтак у Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі Послуги з організації одноразового гарячого шкільного харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. (Наказ т.в.о. начальника від 06.03.2025р. 01-21/28).
Очікувана вартість:
61 740.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів
Кількість
1015 послуга
Період постачання
06.03.2025 - 14.03.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Одноразове гаряче харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів
Кількість
455 послуга
Період постачання
06.03.2025 - 14.03.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Остащук Ольга Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3380414407
-
Адреса:
80500, Україна, Львівська область, Буськ, Будівельників 8/16
Ціна пропозиції
61 740.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.03.2025 18:26
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
3f579dd9438942248d230d7ac1bcba2b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-10-013266-a-b1
Постачальник:
ФОП Остащук Ольга Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3380414407
-
Адреса:
80500, Україна, Львівська область, Буськ, Будівельників 8/16
Номер договору:
32
Сума договору:
39 438.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів : 42.00000 UAH без ПДВ
Одноразове гаряче харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів : 42.00000 UAH без ПДВ
Одноразове гаряче харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів : 42.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
07.03.2025 12:00
Статус:
Підписаний