• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації одноразового гарячого шкільного харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій

Завершена

61 740.00 UAH без ПДВ
Номер: 7fd761202f664fc68a61a5078a6808f6
Внутрішній номер закупівлі: 24665462
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-10-013266-a   
Замовник: Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області
Контактна особа: Бішко Лілія Ярославівна 380981342113 dep.edu_krasne@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Так, 20 лютого 2025 року Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю Послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів на 2025 рік ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги. (ідентифікатор UA-2025-02-20-013037-a ) 28 лютого 2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій, в результаті чого найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ФОП Остащук Ольга Миколаївна. Однак після цього, на етапі розгляду тендерних пропозицій, було встановлено, що п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що аналогічним вважається договір за яким здійснювалось постачання товару споживачу, ДК 021-2015:55520000-1 Кейтерингові послуги. Також на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати документи на підтвердження фактичного постачання товару за договором/договорами зазначеними в наданій Учасником довідці. Однак згідно оголошення видом предмету закупівлі є Послуги, а тому вимоги не відповідають дійсності. Також згідно п. 28 Особливостей №1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Однак у тендерній документації на Закупівлю не встановлено такої вимоги, що не відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Однак зазначені порушення на цьому етапі, після розкриття тендерних пропозицій, Закупівлі неможливо було усунути чи виправити, оскільки відсутня можливість внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення процедури закупівлі. Відтак Замовник був вимушений відмінити процедуру закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При цьому потреба в закупівлі послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів на 2025 рік згідно річної потреби в Замовника залишається. Відтак, у Замовника виникла нагальна необхідність у здійснені закупівлі Послуги з організації одноразового гарячого шкільного харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги на час проведення повторних відкритих торгів до моменту укладення нового договору на весь 2025 рік. Відтак у Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі Послуги з організації одноразового гарячого шкільного харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. (Наказ т.в.о. начальника від 06.03.2025р. 01-21/28).
Очікувана вартість: 61 740.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1015 послуга
Період постачання 06.03.2025 - 14.03.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Одноразове гаряче харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 455 послуга
Період постачання 06.03.2025 - 14.03.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Остащук Ольга Миколаївна
Ціна пропозиції 61 740.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.03.2025 18:26
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3f579dd9438942248d230d7ac1bcba2b
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-10-013266-a-b1
Постачальник: ФОП Остащук Ольга Миколаївна
Номер договору: 32
Сума договору: 39 438.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів : 42.00000 UAH без ПДВ
Одноразове гаряче харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів : 42.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 07.03.2025 12:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 32 від 07.03.2025 р..pdf
pdf
ДУ №1 Остащук.pdf
p7s
sign.p7s