• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації одноразового гарячого шкільного харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій

39 438.00 UAH без ПДВ
Номер: 3f579dd9438942248d230d7ac1bcba2b
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-10-013266-a-b1
Замовник: Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області
Постачальник: ФОП Остащук Ольга Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів : 42.00000 UAH без ПДВ
Одноразове гаряче харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів : 42.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 32
Дата підписання: 07.03.2025 12:00
Період дії договору: 06.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 61 740.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 39 438.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 699 послуга
Період постачання 06.03.2025 - 14.03.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Одноразове гаряче харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 240 послуга
Період постачання 06.03.2025 - 14.03.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 085d84e8eebe48108594f8c70f792051
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.04.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 Остащук.pdf
p7s
sign.p7s