• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (папір А4/80)

Завершена

16 800.00 UAH з ПДВ
Номер: d66a00dc05dc4916b08581efa276c456
Внутрішній номер закупівлі: 24643952
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-002419-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ "СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ" ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Надкернична +380322975883 nadkernychna.olena@lvivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 16 800.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папір А4/80)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання 06.03.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 16 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.03.2025 10:28
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 437d459217374eb9ba026e743669d1df
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-07-002419-a-b1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 26
Сума договору: 16 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 14 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 06.03.2025 09:56
Статус:
Підписаний