• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (папір А4/80)

16 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 437d459217374eb9ba026e743669d1df
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-07-002419-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ "СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ" ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 26
Дата підписання: 06.03.2025 09:56
Період дії договору: 06.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 16 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 800.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папір А4/80)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання 06.03.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті