• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (2 лоти)

Торги відмінено

298 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 495.00 UAH
Номер: 043c2b67fb6d4a9eb5f84fd31f5b3a4b
Внутрішній номер закупівлі: 23897931
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-27-011887-a   
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Контактна особа: Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 298 800.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 27.12.2024 17:26 - 01.01.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 27.12.2024 17:26 - 04.01.2025 00:00

Тендерна документація

Інформація про скасування

Номер: b857c67003fb4089a53c19d12c527c14
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Враховуючи звернення учасника Замовник розглянув питання на яких учасник акцентує увагу. На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник прийшов до висновку про необхідність відміни торгів. (Протокол №322-Т від 31.12.2024).
Період оскарження: 31.12.2024 13:01 - 11.01.2025 00:00
Дата опублікування: 31.12.2024 13:01
Дата виконання: 11.01.2025 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴199 800.00 Послуги з заправки, відновлення картриджів
  • Лот №2 ₴99 000.00 Послуги з ремонту і технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки