• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (2 лоти)

Оголошено тендер

298 800.00 UAH
Номер: 488471e46cdc42748a4f4f785ba24cc8
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-27-004176-a
Тип процедури: Відкриті торги з особливостями
Закупівельник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Очікувана вартість: 298 800.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (2 лоти)
Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України № 922-VІIІ від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами)(управління розвитку інформаційних технологій)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
КЕКВ: 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування: 27.12.2024 11:02

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Лот 1 - Послуги з заправки, відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання (не задано)
Лот 2- Послуги з ремонту і технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКПКВК 0210160
Сума298 800.00 UAH