• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Торги відмінено

283 279.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 15.00 UAH
Номер: 64dc1b83198744089cdcbb0f2f3e2a68
Внутрішній номер закупівлі: 23315215
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-19-016210-a   
Замовник: Одеський обласний центр зайнятості
Контактна особа: Анна Пужакова +380482301260 zakupky@od.dcz.gov.ua http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/index
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 283 279.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 19.11.2024 16:53 - 13.12.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 19.11.2024 16:53 - 16.12.2024 00:00
Аукціон: 16.12.2024 12:10 - 16.12.2024 13:38
Період кваліфікації: з 16.12.2024 13:38
Період завантаження договору: 24.12.2024 00:00 - 03.01.2025 00:00

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

Інформація про скасування

Номер: e78f15bd00104730a02d87150dc97e47
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Згідно з Особливостями Замовник, по-перше, не може вносити зміни до Оголошення та, відповідно, не може внести зміни й до Тендерної документації щодо продовження строку поставки товару, по-друге, Закупівля запланована на 2024 рік та, відповідно, кошти були затверджені та наявні на 2024 рік, а наразі вже 2025 рік. Враховуючи викладене, подальша потреба у Закупівлі відсутня.
Період оскарження: 15.01.2025 16:32 - 26.01.2025 00:00
Дата опублікування: 15.01.2025 16:32
Дата виконання: 26.01.2025 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴250 279.00 Папір офісний А4 та немарковані конверти
  • Лот №2 ₴30 000.00 Папір офісний А4
  • Лот №3 ₴3 000.00 Папір офісний А4