• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір А4, Папка-файл, Олівець, Текстовий маркер, Скоби, Скріпки, Підставка під календар, Ластик, Гумка, Папір А3, Ручка кулькова, Коректор, Стрижень, Фарба штепсельна, Біндери, Лоток для паперу, Папка-реєстратор А4 7 см

Завершена

20 580.48 UAH з ПДВ
Номер: c6de5311797c4737838b36757222693f
Внутрішній номер закупівлі: 23169151
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-07-010158-a   
Замовник: Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактна особа: Гойник Тетяна Олександрівна +380365632219 arxit@dubno-adm.rv.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 580.48 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4, Папка-файл, Олівець, Текстовий маркер, Скоби, Скріпки, Підставка під календар, Ластик, Гумка, Папір А3, Ручка кулькова, Коректор, Стрижень, Фарба штепсельна, Біндери, Лоток для паперу, Папка-реєстратор А4 7 см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 213 штука
Період постачання до 06.11.2024
Місце постачання 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Замкова,4 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 20 580.48 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.11.2024 14:41
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 00521eadc5ce41b09f800a659231acdc
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-010158-a-c1
Постачальник: ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 180
Сума договору: 20 580.48 UAH з ПДВ
Сума договору: 17 150.40 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 06.11.2024 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s