-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір А4, Папка-файл, Олівець, Текстовий маркер, Скоби, Скріпки, Підставка під календар, Ластик, Гумка, Папір А3, Ручка кулькова, Коректор, Стрижень, Фарба штепсельна, Біндери, Лоток для паперу, Папка-реєстратор А4 7 см
20 580.48
UAH з ПДВ
Номер:
00521eadc5ce41b09f800a659231acdc
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-07-010158-a-c1
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25675957
-
Контактна особа:
Гойник Тетяна Олександрівна +380365632219 arxit@dubno-adm.rv.ua
-
Адреса:
35600, Україна, Рівненська область, Дубно, вул.Замкова
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38503396
-
Адреса:
33009, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Млинівська,3
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
180
Дата підписання:
06.11.2024 00:00
Період дії договору:
06.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору:
20 580.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 430.08 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4, Папка-файл, Олівець, Текстовий маркер, Скоби, Скріпки, Підставка під календар, Ластик, Гумка, Папір А3, Ручка кулькова, Коректор, Стрижень, Фарба штепсельна, Біндери, Лоток для паперу, Папка-реєстратор А4 7 см
Кількість
213 штука
Період постачання
до 06.11.2024