• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, Папка-файл, Олівець, Текстовий маркер, Скоби, Скріпки, Підставка під календар, Ластик, Гумка, Папір А3, Ручка кулькова, Коректор, Стрижень, Фарба штепсельна, Біндери, Лоток для паперу, Папка-реєстратор А4 7 см

20 580.48 UAH з ПДВ
Номер: 00521eadc5ce41b09f800a659231acdc
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-010158-a-c1
Замовник: Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Постачальник: ТОВ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 180
Дата підписання: 06.11.2024 00:00
Період дії договору: 06.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 20 580.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 430.08 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4, Папка-файл, Олівець, Текстовий маркер, Скоби, Скріпки, Підставка під календар, Ластик, Гумка, Папір А3, Ручка кулькова, Коректор, Стрижень, Фарба штепсельна, Біндери, Лоток для паперу, Папка-реєстратор А4 7 см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 213 штука
Період постачання до 06.11.2024
Місце постачання 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Замкова,4 На карті