• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

папір офісний

Завершена

6 600.60 UAH з ПДВ
Номер: 73b9a039a1fd49d99108852aecf5293b
Внутрішній номер закупівлі: 23165281
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-07-006098-a   
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краматорської міської ради
Контактна особа: Хорунжий Наталія +380955195885 tercentr1426@krm.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 600.60 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний Maestro Standart Plus A4 80г/м2 (500)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 30 пачка
Період постачання 05.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. В'ячеслава Чорновола ( Маяковського),24 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ТРУДОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ - "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ", ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 6 600.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.11.2024 12:09
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 410982d6c8794757aa80c5b190732d03
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-006098-a-a1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ТРУДОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ - "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ", ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
Номер договору: 13
Сума договору: 6 600.60 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 500.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 05.11.2024 12:06
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s