• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

папір офісний

6 600.60 UAH з ПДВ
Номер: 410982d6c8794757aa80c5b190732d03
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-006098-a-a1
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краматорської міської ради
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ТРУДОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ - "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ", ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 13
Дата підписання: 05.11.2024 12:06
Період дії договору: 05.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 6 600.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 100.10 UAH)
Оплачено: 6 600.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 100.10 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний Maestro Standart Plus A4 80г/м2 (500)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 30 пачка
Період постачання 05.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. В'ячеслава Чорновола ( Маяковського),24 На карті