• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Додатково виділені кошти рішенням Петрівської сільської ради №2142-59-VIII від 12.09.2024 року. Враховуючи роз’яснення МЕРТУ №3304-04/54160 -06 від 03.09.2020р зазначено ,що закупівля здійснюється відповідно до річного плану .у разі:1)виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах ,яку замовник не міг передбачити:2) виділення додаткових коштів;3)перерозподілу коштів ,зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель:4)перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення ;5)перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/ неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) в інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі ,очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану,без урахування обсягів закупіель за аналогічним предметом закупівлі,які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону.Якість товару (послуг) має відповідати вимогам,що зазвичай ставляться до товару (послуг) такого характеру :Придбання металопластикових конструкцій (металопластикових дверей) для встановлення в класні кімнати та кабінети Новопетрівського ліцею Петрівської сільської ради за ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини

Завершена

72 216.00 UAH з ПДВ
Номер: f1ed1507384245f585e9aaaa920fc34b
Внутрішній номер закупівлі: 23143587
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-06-001934-a   
Замовник: НОВОПЕТРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Людмила Губарева +380504473710 05044737gl@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 72 216.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Металопластикові двері 2-й поверх пожежний вихід (1470х2210)
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 1 штука
Період постачання 04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 07354, Україна, Київська область, Нові Петрівці, Ярослава Мудрого 14 На карті
Металопластикові двері (тамбур) 1840х710
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 1 штука
Період постачання 04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 07354, Україна, Київська область, Нові Петрівці, Ярослава Мудрого 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
Ціна пропозиції 72 216.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.11.2024 09:53
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 490c7162fbdd4cfa9d24f525fe5ae733
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-06-001934-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
Номер договору: 18/10П
Сума договору: 72 216.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 60 180.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 04.11.2024 09:48
Статус:
Підписаний
pdf
IMG_0001.pdf