• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Додатково виділені кошти рішенням Петрівської сільської ради №2142-59-VIII від 12.09.2024 року. Враховуючи роз’яснення МЕРТУ №3304-04/54160 -06 від 03.09.2020р зазначено ,що закупівля здійснюється відповідно до річного плану .у разі:1)виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах ,яку замовник не міг передбачити:2) виділення додаткових коштів;3)перерозподілу коштів ,зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель:4)перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення ;5)перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/ неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) в інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі ,очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану,без урахування обсягів закупіель за аналогічним предметом закупівлі,які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону.Якість товару (послуг) має відповідати вимогам,що зазвичай ставляться до товару (послуг) такого характеру :Придбання металопластикових конструкцій (металопластикових дверей) для встановлення в класні кімнати та кабінети Новопетрівського ліцею Петрівської сільської ради за ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини

72 216.00 UAH з ПДВ
Номер: 490c7162fbdd4cfa9d24f525fe5ae733
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-06-001934-a-a1
Замовник: НОВОПЕТРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Номер договору: 18/10П
Дата підписання: 04.11.2024 09:48
Період дії договору: 04.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 72 216.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 036.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Металопластикові двері 2-й поверх пожежний вихід (1470х2210)
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 1 штука
Період постачання 04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 07354, Україна, Київська область, Нові Петрівці, Ярослава Мудрого 14 На карті
Металопластикові двері (тамбур) 1840х710
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 1 штука
Період постачання 04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 07354, Україна, Київська область, Нові Петрівці, Ярослава Мудрого 14 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Новопетрівський ліцей Петрівської с/р
ТОВ "ВIКНА-ВIКОНДА"
Сума 72216.00 UAH
Статус
Оплачений
18.12.2024 16:47
Док-ти 0