• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові роботи на об'єкті: «Капітальний ремонт частини третього поверху приміщень відділення клініко-діагностичної лабораторії та сходової клітки в КНП «3-я міська поліклініка м.Львова» на вул.Повітряній, 99 (Коригування)»

Завершена

180 571.62 UAH з ПДВ
Номер: 7ca8ebc9286a41558b05d9636452707f
Внутрішній номер закупівлі: 22987729
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-23-002861-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Контактна особа: Швед Ірина Василівна 380673474716 ira_shved@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 8 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Очікувана вартість: 180 571.62 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи на об'єкті: «Капітальний ремонт частини третього поверху приміщень відділення клініко-діагностичної лабораторії та сходової клітки в КНП «3-я міська поліклініка м.Львова» на вул.Повітряній, 99 (Коригування)»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРДАНТ ВОРКС"
Ціна пропозиції 180 571.62 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.10.2024 10:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 76bd73021d474d4f81f2d1927ce96131
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-23-002861-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРДАНТ ВОРКС"
Номер договору: 165
Сума договору: 174 452.50 UAH з ПДВ
Сума договору: 145 377.08 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.10.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Дата підписання: 17.10.2024 12:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №165.pdf
pdf
Дод.угода до 165.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №2 до Договору №165.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №3 до Договору №165.pdf
p7s
sign.p7s