• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Додаткові роботи на об'єкті: «Капітальний ремонт частини третього поверху приміщень відділення клініко-діагностичної лабораторії та сходової клітки в КНП «3-я міська поліклініка м.Львова» на вул.Повітряній, 99 (Коригування)»

Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 8 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.

174 452.50 UAH з ПДВ
Номер: 76bd73021d474d4f81f2d1927ce96131
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-23-002861-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРДАНТ ВОРКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 8 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Номер договору: 165
Дата підписання: 17.10.2024 12:00
Період дії договору: 17.10.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Початкова сума договору: 180 571.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 095.27 UAH)
Сума договору: 174 452.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 075.42 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи на об'єкті: «Капітальний ремонт частини третього поверху приміщень відділення клініко-діагностичної лабораторії та сходової клітки в КНП «3-я міська поліклініка м.Львова» на вул.Повітряній, 99 (Коригування)»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.01.2025
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2317408e1d1d43c190c592c89be35b5d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода до 165.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b30cbc4c0f9e43cc9f2ad3782f3c02a5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Погоджено зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.01.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2 до Договору №165.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b79894d1a9ed43dbac791435dfbb1f23
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 31.01.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3 до Договору №165.pdf
p7s
sign.p7s