-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
59 850.00
UAH без ПДВ
Номер:
50c0d85f524e45a99ec28c0f7f518c9d
Внутрішній номер закупівлі:
22987005
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-23-002112-a
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43966794
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ольга Іванівна Гладиш 380971553150 fingrouposvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї за ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування) (надалі – Закупівля) в кількості 1953 послуг для організації гарячого харчування учнів в сумі 87885,00 грн без ПДВ
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором процедури: UA-2024-08-07-004774-a
Розмір бюджетного призначення: 87885,00 грн без ПДВ
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість:
59 850.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Кількість
1330 послуга
Період постачання
21.10.2024 - 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ЗЬОЛА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2921619127
-
Контактна особа:
ЗЬОЛА ІРИНА МИКОЛАЇВНА 380991835850
-
Адреса:
78426, Україна, Івано-Франківська область, с. Парище, НАБЕРЕЖНА, будинок 9
Ціна пропозиції
59 850.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.10.2024 10:03
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
cccb5cd0ae194efebffdf3928601a3d9
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-23-002112-a-c1
Постачальник:
ФОП ЗЬОЛА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2921619127
-
Адреса:
78426, Україна, Івано-Франківська область, с. Парище, НАБЕРЕЖНА, будинок 9
Номер договору:
165
Сума договору:
59 818.50 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
21.10.2024 00:00
Статус:
Виконаний