• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

59 818.50 UAH без ПДВ
Номер: cccb5cd0ae194efebffdf3928601a3d9
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-23-002112-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП ЗЬОЛА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 165
Дата підписання: 21.10.2024 00:00
Період дії договору: 21.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 59 850.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 59 818.50 UAH без ПДВ
Оплачено: 59 818.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1330 послуга
Період постачання 21.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 78426, Україна, Івано-Франківська область, с. Парище, Шевченка, 77-А На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти Надвірнянської МР
Зьола Ірина Миколаївна
Сума 1125.00 UAH
Статус
Оплачений
15.11.2024 16:44
Док-ти 0
Управління освіти Надвірнянської МР
Зьола Ірина Миколаївна
Сума 25155.00 UAH
Статус
Оплачений
15.11.2024 16:44
Док-ти 0
Управління освіти Надвірнянської МР
Зьола Ірина Миколаївна
Сума 13545.00 UAH
Статус
Оплачений
05.12.2024 10:22
Док-ти 0
Управління освіти Надвірнянської МР
Зьола Ірина Миколаївна
Сума 14944.50 UAH
Статус
Оплачений
07.12.2024 10:14
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: 4999fea87257449d857392742fbcb0de
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 165 від 21.10.2024 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та зменшити суму Договору на 31,50 грн та викласти п. 3.1. та Договору в такій редакції: « п. Ціна Договору становить 59818,50 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 50 коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова1 до договору165.pdf
p7s
sign.p7s