• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221:2023

Картопля врожаю 2024 року має бути середнього розміру 55-80мм, однакової зрілості, свіжою, чистою, сухою, без механічних ушкоджень, не уражена шкідниками і хворобами, без цвілі, загнивання, запарювання, сторонніх присмаків та запахів. Бульби картоплі повинні бути цілими, сухими, не пророслими і не зів'ялими. Не допускаються бульби позеленілі, зів'ялі, розтиснуті, підмерзлі, з наяв-ністю органічних і мінеральних домішок (солома, гичка, каміння). Картопля має бути очищена від землі сухим способом. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), а також мати необхідний документ що підтверджує якість та відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Продукція повинна відповідати вимогам ДСТУ 9221:2023, та іншим вимогам діючого санітарного законодавства України. Картопля повинна бути упакована в овочеві сітки 16-25 кг., що забезпечує її збереження під час транспортування, вантажно – розвантажувальних робіт та збереження у межах термінів придатності установлених чинними нормативними документами. 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору Додатку №2.Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 70% від терміну зберігання, встанов-леного підприємством-виробником(тобто,щоб строк його придатності минув не більше,ніж на 30%). 3. Поставка товару дрібними партіями 1-2 рази на місяць, відповідно до заявки Замовника, надісланої на електронну адресу Постачальника, протягом 2-ох робочих днів з дня отримання заявки (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: 65 033 м. Одеса, вул. Ціолковського, 1. 4. Доставка продукції здійснюється в комору/підвал Замовника. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом, обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор), зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть копію особистої санітарної книжки з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті(гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 20(двадцяти) банківських днів з дня поставки Товару.У разі затримки бюджетного фінан-сування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 7(семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (видаткова накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 2 (двох) робочих днів. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.. 11. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.

Торги не відбулися

128 157.00 UAH з ПДВ
Номер: 2c3282c035354f69b99df809c9b1a416
Внутрішній номер закупівлі: 22949603
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-18-013807-a   
Замовник: Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
Контактна особа: Світлана КОРОЛЬОВА +380487053216 2bomj.centr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 128 157.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.10.2024 16:54 - 24.10.2024 09:00
Дата відміни: 24.10.2024 09:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 4900 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 65033, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ціолковського, 1 На карті