-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221:2023
Оголошено тендер
128 157.00
UAH
Номер:
75432f4ec7e745d4bc6fbf9358379f07
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-10-18-016032-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
×
-
Код ЄДРПОУ:
26044590
-
Адреса:
65013, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
×
-
Код ЄДРПОУ:
26044590
-
Адреса:
65013, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
128 157.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221:2023
Примітки:
Картопля врожаю 2024 року має бути середнього розміру 55-80мм, однакової зрілості, свіжою, чистою, сухою, без механічних ушкоджень, не уражена шкідниками і хворобами, без цвілі, загнивання, запарювання, сторонніх присмаків та запахів. Бульби картоплі повинні бути цілими, сухими, не пророслими і не зів'ялими. Не допускаються буль-би позеленілі, зів'ялі, розтиснуті, підмерзлі, з наяв-ністю органічних і мінеральних домішок (солома, гичка, каміння). Картопля має бути очищена від землі сухим способом. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), а також мати необхідний документ що підтверджує якість та відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Продукція повинна відпові-дати вимогам ДСТУ 9221:2023, та іншим вимогам діючого санітарного законодавства України. Картопля повинна бути упакована в овочеві сітки 16-25 кг., що забезпечує її збереження під час транспортування, вантажно – розвантажувальних робіт та збереження у межах термінів придатності установлених чинними нормативними документами.
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2.Якісні характеристики товару вказані в проекті договору Додатку №2.Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 70% від терміну зберігання, встановленого підприємством-виробником(тобто,щоб строк його придатності минув не більше,ніж на 30%).
3. Поставка товару дрібними партіями 1-2 рази на місяць, відповідно до заявки Замовника, надісланої на електронну адресу Постачальника, протягом 2-ох робочих днів з дня отримання заявки (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: 65 033 м. Одеса, вул. Ціолковського, 1.
4. Доставка продукції здійснюється в комору/підвал Замовника. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом, обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор), зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть копію особистої санітарної книжки з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника.
5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника у домовлений з Замовником час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті(гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 20(двадцяти) банківських днів з дня поставки Товару.У разі затримки бюджетного фінан-сування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 7(семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 2 (двох) робочих днів.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок Постачальника в обидві сторони.
11. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопля
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
Дата опублікування:
18.10.2024 16:14
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221:2023
Кількість
4900 кілограм
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума128 157.00 UAH