• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Завершена

24 963.00 UAH з ПДВ
Номер: 8a209656b4d84bf5adf1738545c42fc6
Внутрішній номер закупівлі: 22522245
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-09-004313-a   
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Контактна особа: Інна ТЕРЗМАН (048)7407629 kra-buhg@ukr.net kra-buhg@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 24 963.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 157 пачок
Період постачання 09.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Ціна пропозиції 24 963.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.09.2024 11:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 830b04c5f40743a19225762bbb68f1c2
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-09-004313-a-b1
Постачальник: ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Номер договору: 10
Сума договору: 24 963.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 20 802.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»: 159.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 09.09.2024 11:53 - 31.12.2024 11:53
Дата підписання: 09.09.2024 11:53
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 10.pdf
pdf
Договір 10.pdf
p7s
sign.p7s